Klant Reacties

ouderwetse klantvriendelijkheid

Waar kom je het nog tegen, dat een bedrijf haar klanten klantvriendelijk behandeld? Niet vaak meer maar nu mocht ik het weer ervaren bij dit bedrijf. Wat een toppers!
 
De band van de auto van mijn vrouw was volledig aan gort gereden, omdat zij de melding "te lage bandenspanning"  minder snel serieus had genomen. Dus thuis constateerden wij een platte achterband. Zat een schroef in. Geen reservewiel. Vanmorgen om 8 u gebeld. Uitgelegd dat ik niet kon rijden en dus de band niet kon brengen.
Geen probleem. Ze kwamen de velg met band thuis ophalen en kwamen hem ook weer thuis afleveren nadat er een nieuwe band op was gemonteerd. Ik wilde hem er zelf onder zetten maar dat werd niet toegestaan. Zij deden dat voor mij. Daar werden geen extra kosten voor gerekend.
 
Waar vind je dat nog?  Had al goede ervaringen met zomer/winterbanden wissel en bandenopslag maar nu ben ik helemaal een fan van hen geworden. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden. Bedankt Ernst Zuidema en collega's voor jullie service.
 
Omer

Omer,
Designed by Sales2You
BandenGarage Lelystad © 2018